TERIMA KASIH SUDI SKODENG BLOG SAIA,,DAH TENGOK TU RAJIN-RAJIN KAN LA JARI TU FOLLOW BLOG SAIA,,KALAU DA FOLLOW TU,SILA LAH TINGGALKAN LINK BLOG ANDA DI SHOUTBOX SAIA,,,BAWAK SEKALI ANGKATAN TENTERA ANDA FOLLOW SAIA YA,, =D

pengikut setiaku,, =)

Thursday 3 April 2014

DOA KAN SUPAYA MISU CEPAT SEMBUH

Assalamualaikum~

Kali ni aku nak update crite pasal kucing yang paling aku sayang kat matrik ni...nama dia MISU.. Nape aku bagi nama Misu? Sebab dia punya warna macam Tiramisu..yum~ yum~
Dulu ktorang panggil PANJANG sebab ekor dia panjang berbanding kucing2 yang lain..

Misu ni kucing jantan tapi paling lembut dan tak pernah cakar orang...
Sebab tu aku sayang dia sangat...tapi ada sekor kucing ni nama dia INNER...Inner ni tak leh jumpa anak2 kucing atau pun kucing yang lebih muda dari dia...kalau dia nampak abis automatik dia bertukar jadi JEBON dan MEROYAN...Misu salah sekor kucing yang pernah jadi mangsa dia...

Dulu luka Misu ni sikit je sebab kene serang dengan Inner...pastu luka tu nanah kejap je...then tak lama tu baik..

Tapi de satu malam ni dia manja sangat...isik nak dengan aku je...selama ni kalau aku ajak dia tido same2 ngan aku susah sangat..mesti lari..tapi malam tu dia sndiri baring atas katil aku tido sebelah aku..masa tu aku da rasa badan dia panas sikit..tapi bila bangun pagi aku rasa badan dia panas sangat...lepas tu 3 hari berturut2 dia tak makan...aku da risau da...luka dulu pown terkopek balik..hari demi hari luka dia semakin merebak sampai nampak daging...sume budak ngeri tengok keadaan Misu termasuk aku sendiri...sejak tu dia isik ikut aku dengan kawan aku, Adhia yang selalu jaga kucing2 kat matrik ni.  Ktorang rase ade orang yang bagi Misu makan ayam...sebab tu luka dia makin merebak..





Sekarang ni ktorang hanya mampu sapu ubat je kat luka dia...harap sengat Misu sembuh cepat sebelum ktorang tinggalkan matrik tu 3 minggu lagi... Doa kan dia ya supaya cepat sembuh 
:'( 

0 comments:

Post a Comment