TERIMA KASIH SUDI SKODENG BLOG SAIA,,DAH TENGOK TU RAJIN-RAJIN KAN LA JARI TU FOLLOW BLOG SAIA,,KALAU DA FOLLOW TU,SILA LAH TINGGALKAN LINK BLOG ANDA DI SHOUTBOX SAIA,,,BAWAK SEKALI ANGKATAN TENTERA ANDA FOLLOW SAIA YA,, =D

pengikut setiaku,, =)

Wednesday, 24 August 2011

MENGARUT..


spontan dari Emyza , Eyya dan Emyra..


Emyra : wey,,soalan number 3 dia mintak bagaimana hendak mengelak berlakunya masalah sosial kalangan remaja. korang tahu tak ape jawapan dia... 

Emyza : aku nak tulis -ibu bapa haruslah memberi nasihat kepada anak mereka ketika di rumah. 

Eyya : kat rumah aje?? kalau macam tu kat luar rumah mak bapak tak payah bagi nasihat la. macam ni,,, ''Mak, mak orang da kat luar rumah ni. mak tak boleh bagi nasihat.'' *sambil buat gelengen jari telunjuk dan reaksi muka. 

serentak kitorang ketawa. da la sebelah aku cikgu BM tu berdiri untuk tengok kitorang jawab soalan tu. boleh pulak kitorang buat lawak bodoh. nasib baik cikgu tu ikut ketawa sekali.

pengajarannya -> kalau nak jawab sesuatu soalan tu mestilah terima dek akal ye,,
   

Eyya : alamak!! hujan la,,macam mana nak balik ni,, 

Emyza : bagus la hujan. kurang rasa PANAS *sambil tengok myra ..tak la penat... 

Emyra : kurang ajar ea kau!! ala.. tak mati tak kalau kena hujan.. eh,,kalau hujan, air hujan tu masuk kat mulut,,,hehehe,, =D *senyum JOKER 

Emyza : haha..kan cikgu cakap  kalau tak sengaje terminum, puasa tak batal.

Eyya : a'ah!!! nanti bukak mulut besor-besor pastu cakap T.A.K.S.E.N.G.A.J.A!!!! bhahahaha,,

peringatan!!! -> jangan cuba buat apa yang kitorang cakap tuu...

 3) dan ini baru tadi berlaku..masa jalan kaki balik sekolah. 

Emyza : myra.. aku lapar la.. 


Emyra : huhh,, aku tak lapar, cuma aku HANGUS je,, 


Emyza : (ketawa terbahak-bahak) *patut la,,, 


Emyra : ehkk,, bukan HANGUS,, aku cuma rasa HAUS je,, haishh,,salah cakap pulak.. 


kenyataan!! -> bila puasa,,tekak pun jadi sengau bila bercakap

0 comments:

Post a Comment